Monday, September 27, 2010

Perubahan Kandungan Blog

Salam smokers...

Terlebih dahulu ingin saya memohom maaf kerana tidak sering membuat ulasan terhadap blog ini atas sebab komitmen kerja yang terlampau banyak. Saya harap pada masa hadapan, akan ada banyak masa dan peluang untuk saya memberi ulasan dan pendapat terhadap produk-produk tembakau yang berada dipasaran.

Disini saya juga ingin membuat satu pengumuman dimana blog ini tidak hanya akan memberi pendapat serta ulasan terhadap pipe sahaja, malahan untuk cigar juga kerana beberapa pembaca blog ini meminta saya menyerapkan sedikit maklumat tentang cigar.

Oleh kerana saya juga seorang penggemar cigar, maka saya tidak hanya akan mengulas sedikit tetapi lebih mendalam agar ilmu yang kita perolehi dapat diaplikasikan untuk menikmati produk tembakau kita dengan lebih efektif.

Sekiranya ada sebarang pandangan atau soalan terhadap sebarang topik mengenai pipe dan cigar. Sila email terus kepada saya dan semoga saya dapat membantu saudara sekalian.

No comments:

Post a Comment